Sunday 26 December 2010

Dajjal Cuba Meniru Allah


Teori Realiti Konspirasi


(26/12/2010) - Ntah kenapa tiba-tiba hari ini penulis bangun awal dalam pukul 5.00 pagi.. mungkin malam tadi  penulis tidur awal kot.. selalunya pada hari-hari biasa  penulis akan bangun dalam pukul 6.30pagi, tapi hari nie pelik sikit.. apa-apa pun best jugak bangun awal, boleh la  penulis solat subuh dalam keadaan sunyi, segar, indah dan nyaman..


Biasalah pada waktu pagi subuh nie matahari masih tak nampak lagi, gelap gelita.. so memang takder apa-apa la nak buat.. Nak pegi beli surat khabar, kedai pulak tak bukak lagi.. so, bila nak tengok TV, siaran pulak ntah apa-apa.. gile apa nak tayang cerita best-best pagi-pagi buta ni.. kalau ada siaran pun hanya berbentuk motivasi seperti 'Nona', 'Hari Ini Bersama Dato', 'Wanita Hari Ini' dan sebagainya.. memang benar-benar santapan rohani.

Hairan..kenapa siaran-siaran wanita mesti kena waktu pagi ye? Setahu penulis, anak dara sekarang nie jarang yang bangun pagi-pagi buta, abis-sbis awal pun dalam pukul 9 atau 10 pagi. Itu baru kat malaysia, belum lagi kat oversea.. tengoklah gambar kat bawah nie.. nak mandi gi kerja pun malas..


Jadi, nak buat apa lagi..  penulis pun on jer la laptop pastu layan internet lagi best.. waktu-waktu pagi yang nyaman nie tak best la kalau layan YouTube, facebook dengan blog kan? So  penulis pun search la gambar-gambar kebesaran Allah swt seperti gambar pokok sedang rukuk, nama Allah pada sirip ikan, buah, awan dan sebagainya.. selepas melihat gambar-gambar tersebut tiba-tiba terdetik sesuatu di hati  penulis.. 'Ya Allah ya tuhanku.. bukti kebesaranmu sudah nyata tetapi kenapa  penulis masih berat untuk beribadat terhadapMu sepenuh hati? solat pun jarang giler yang kushuk.. hurm..' (insaflah jugak 5 saat)

Mesti madu ini manis
Dekat daging ayam pun ada?? Allah maha kuasa.. memang tak makan la jawabnya . Takut.
Yang ini pulak pokok yang sedang rukuk. Kenapa badan dia berpanau panau ya?
So,  penulis teruskan lagi search-search dan search.. macam-macam gambar dan informasi keluar tentang kebesaran Allah.. tengah syok-syok tengok gambar tiba-tiba  penulis tersesat kat blog mana ntah pastu  penulis terjumpa gambar-gambar kat bawah nie..

Dollar USA.. Duit negara kita pun ada lambang ini.

Aghr! Illuminati dan Freemason! (Sistem Al Masih Dajjal)

Sebenarnya  penulis memang meluat giler ah dengan Freemason dan Illuminati nih.. bukan apa, kerana agenda mereka semua inilah yang menyebabkan keadaan politik di Malaysia sekarang ini berada ditahap paling kotor! fitnah dan rasuah nih dah jadi macam santapan wajib.. hubungan kita dengan rakyat Filipina serta Indonesia telah menjadi sangat-sangat renggang ( penulis malas nak cerita panjang lebar, nanti lama kelamaan anda akan tahu sendiri ok)

Berbalik semula cerita tentang gambar kebesaran Allah swt dan Freemason, baiklah.. anda perasan tak bahawa Freemason nie sebenarnya ingin meniru tanda-tanda kebesaran Allah swt. Perhatikan.. Freemason ada dimana-mana bukan sahaja pada cetakan matawang dollar US dan Malaysia, tapi turut terlihat pada logo air berkabonat, kulit album artis terkenal, siri kartun Yu-Gi-Oh dan juga pada bungkusan chikadees. Walaupun begitu, kewujudan logo itu tidaklah sebanyak bilangan tanda kebesaran Allah swt yang terdapat pada sirip ikan, badan manusia, awan dan pelbagai lagi tempat yang mustahil!


Putrajaya

Anugerah Juara Lagu

Sunway Pyramid

Wang RM10 dan RM1


Cuba anda lihat, logo Freemason yang bermata satu itu hampir semuanya buatan manusia! sedangkan tanda kebesaran Allah SWT sentiasa berada di luar kotak pemikiran manusia contohnya seperti berada di cengkerang siput, bulu haiwan, buah, daging dan sebagainya. Hayatilah hadis dibawah ini:


Imam Muslim meriwayatkan sebahagian daripada hadis Syukbah, bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: " Tiada seorang nabi pun yang tidak memberi peringatan kepada umatnya daripada si pendusta bermata satu iaitu Dajjal Al- Masih. Ia adalah bermata satu manakala Tuhanmu tidak bermata satu. Perkataan " Kafir" (Kaf,fa,ra) tertulis di antara kedua matanya".



Untuk pengatahuan anda, sebenarnya anggota Freemason atau Illuminati nie dah lama bertapak di Malaysia ok, kita jer yang tak perasan selama nie.. ape? tak percaya? haha! Kalau anda tak percaya, masakan sifu M.Nasir mencipta lagu seperti dibawah ini? Cuba hayati lirik lagu nie ok.. Inilah bukti yang paling nyata tehadap kedatangan Freemason.. thanks sifu M.Nasir, lagu nie memang hebat!


APA LAGI (M.NASIR)

Betapa berat memandang
Berat lagi memikul
Rumahku kau cerobohi
Ladang sudah kau cabul
Tinggal tanah terbakar
Dengan pahlawan hilang ikrar

Apa lagi yang kau mahukan
Hey manusia pendominasi
Apa lagi yang kau mahukan
Hey mata dalam tiga segi
Dari tanah jawi ke Maghribi
Semangatnya mahu kau ragut
Dengan caramu, dengan alasanmu
Dari ide mu yang bangrut.. hey!!!

Sedarlah sedarlah hey teman
Tidak semua jalan menuju ke kota Rom

Geseklah rebabmu
Wahai tangan yang membuai
Darahku tetap mengalir
Ke tanah pertiwi ini
Ho.. ho.. ho
Tetap mengalir
Mengalir untuk pertiwi ini

Damai bukan kawat berduri
Damai dada yang terbuka
Cinta harus membebaskan
Bukan seksa penjara
Hujan api yang kau gugurkan
Ku terima bagai bunga.



Untuk pengatahuan anda, sebenarnya ada sesuatu yang lebih menakutkan mengenai Freemason terhadap diri kita selama ini!! iaitu.. Awas! kepada wanita yang sedang mengandung, lemah jantung dan lemah semangat sila abaikan entri ini ok. Kepada sesiapa yang berani menerima kenyataan, sila scroll ke bawah..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
18SG ok (sila scroll sikit jer lagi)
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Waghr!

Baru la kita semua perasan, sebenarnya Freemason sentiasa bersama kita.. percaya tak?


Cuba anda lihat.. sebenarnya seluar dalam anda adalah berbentuk segitiga! semua ini adalah gara-gara agenda jahat Freemason! jadi, sila tanggalkan seluar dalam anda pastu bakar ok, kalau tidak anda dikira sebagai bersubahat Kah Kah Kah!



Eh? ini pun Freemason jugak ke? minat benar Freemason dengan masakan melayu? Haha!


**Moral for this article: Tak salah untuk kita mempercayai teori konspirasi kerana kebenarannya amat jelas sekali, akan tetapi janganlah terlalu taksub sehingga anda berfikir menda yang bukan-bukan ok.. cukuplah dengan menonton video 'phase 3' atau 'divine books' kat youtube. Pastu tak payah la hang nak pikir lebih-lebih sampaikan menda kat dalam kain pun nak ada kaitan dengan Freemason.. Segala artikel yang dipaparkan didalam entri ini adalah benar belaka kecuali Seluar dalam, nasi lemak dan ketupat palas sahaja ok.. saje jer gurau-gurau manja sebagai peringatan agar kita tidak berfikir sehingga melampaui batas**


Sekian



Anwar Suran Home 2010



Share:

24 comments:

  1. hehehe..hampeh tu part last tu. hurm, haritu attend conference ttg riba pn br dpt tau ttg dajjal n yakjuj n makjuj pnya angkara ttg ekonomi dunia, nilai duit suma tu..huhu..eye opener jgk la..tp nk elak 100% dr riba dlm life skrg..huhu, cana?

    ReplyDelete
  2. bengong giler war pasal spender tu! haha.

    so, jom boikot LADY GAGA n AJL.

    jgn tgk AJL 9 JANUARI ni k war..

    kalo ko tgk, maknenye cakap xserupa bikin!

    hahahahahha

    ReplyDelete
  3. @aye-na: Britain dengan Amerika (sekarang) pernah menjadi sebagai pemegang mata wang dunia iaitu 'pound sterling' dan juga 'dollar US'.. So, after Amerika, ia akan digantikan pulak dengan sistem mata wang Israel tapi buat masa nie belum tukar lagi.. Nak elak daripada riba senang jer dengan syarat jangan bertuhankan wang.. itu je (cakap memang senang kan? hahaha)

    @(Amer-Hamiz): Hahaha! sepender tuh juz gurau2 jer agar kita tak berfikir luar kotak terhadap Freemason.. ada kawan aku kata kartun U'pin dan I'pin tuh adalah simbolik kepada US dan Israel.. kan dah melampau tu.. Boikot AJL? ler, mana ada aku suruh boikot hehe.. tak salah pun tengok asalkan jangan taksub sudeh keh keh:)

    ReplyDelete
  4. Wakakaka... last skali tu lawak.. sib bek slalu pakai boxer... muahahahaha.....

    ReplyDelete
  5. erm tajuk tentang freemanson ni memang banyak di internet...sangat bagus untuk dikongsi bersama kerana masih ada yang tidak tahu dan tidak sedar tentang kewujudannya...semoga Allah memelihara semua umat Islam sedunia insyaallah...AJL nak dekat ni...tapi kalau bosan, saya tengok juga =)

    ReplyDelete
  6. @Asrol Mania: Eh, jangan la percaya betul2 yang spender tu Freemason.. gurau2 jer la haha!

    @myazara: Teori konspirasi memang banyak pun kat internet, tapi tak semua cerita dalam tu boleh percaya.. kadang2 ada gak yang merapu-merapu. Saya tahu pasal nie berdasarkan video 'The Arrival', 'Phase 3' serta 'Divine Book' jer. Kalau free tengoklah video2 tu ya.. best!

    ReplyDelete
  7. Terrer ah awak ni Anwar Suran

    Terkezut beruang saya tengok picture last skali tu

    ingatkan betul.. nak kene ni hehe!

    debish!

    anyway, nice design!

    ReplyDelete
  8. Hi.. salam melawat.. smart abis r blog ko ni. Pmikiran ko ni mmg luar kotak bro! Pasal freemason pun ko bole jadikan cam sengal kih kih kih! Semua entri ko mmg sengal r.. best. Aku jamin blog ko ni pasti akan meletup suatu ari nnt. tunggu je lg 3-4bln

    ReplyDelete
  9. @Gadis Desa: Ye ker terkezut lepas tengok picture last tu? ke suka? keh keh keh.. design nie saya amik dari wordpress punya theme pastu saya adjust2 sikit kod HTML dia agar lebih function dan canggih (sambil muka poyo) haha! pape pon time kacih!

    @Muke sposen: Cantik nama hang? muka sposen haha! Fikiran luar kotak? sorry la bro.. nuffnang tak kasi duit lagi nak blanja ko makan.. 'seposen' pun tarak dapat lagi keh keh! Blog aku meletup? Ntah ler.. course aku busy sikit, takut x sempat nak update. harap2 masin la mulut ko. pape pon thank k :)

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum.. saje up traffic sini..

    Aku ada blog tapi dah b'tahun tak update, aku lebih gemar membaca than menulis. Yang penting bukan Freemason yang menghalang aku dari menulis hahaha!

    Aku suka bace artikel misteri sengal ko nie.. mula-mula misteri pastu bila part akhir mesti ada gambar sengal. siot r ko hahaha! gud gud! (",)

    ReplyDelete
  11. Hi Anwar Suran! i'm from spain..

    Nice pictures 4 this article! where u got this template? very nice!

    ReplyDelete
  12. @Khairil: waalaikummussalam.. sengal ke? hehe.. aku baru t'pikir after this tak mao tulis entri sengal2 dah.. nak berubah jadi mature pulak (ptuihhh!) keh keh!

    @Beatriz: Welcome to 'Anwar Suran' Home.. thanks.. that pictures i had stolen from the internet haha. This template i got from Wordpress theme and then i was modified slightly. that all :)

    ReplyDelete
  13. memang dah lama benda semua ni bertapak kat negara kita. cuma lately ramai manusia yang dah semakin sedar. mungkin petanda dajjal sebenar akan muncul tidak lama lagi. jauhkanlah kita semua dari pengaruh dan tipu daya makhluk laknatullah ni

    gambar last memang tak boleh blah. kadang2 ramai juga yang overeacting sampai benda camtu pun diorang kate agenda freemason.huhuhu

    ReplyDelete
  14. @En iLham: Dengar khabar angin.. pihak British atau SHTI yang jajah Malaysia dulu 2 adalah ahli Freemason.. sebab itulah Malaysia tak macam zaman Melaka dulu.. ntah ler.. macam2 cerita kluar.. kadang2 kbenarannya ada gak.. yang penting kita kena sentiasa bersedia kerana hampir semua tanda kiamat dah jelas kelihatan.. fuh, seram..

    ReplyDelete
  15. Mereka sudah rancang 1000 tahun lebih.
    kita masih kurang pengetahuan tentang mereka.



    Malaysia garang keputusan Piala AFF suzuki 2010

    ReplyDelete
  16. Nak buat macam mana kalau freemason dah buat macam ni...sekarang yang penting kita sebagai umat islam harus la bersatu padu dan tegakkan kebenaran dan keadilan..

    ReplyDelete
  17. miss story27/5/11 9:36 pm

    style! style! aku terasa macam jahat plak... hari-hari hdup dgn freemason... WTH!

    ReplyDelete
  18. Ali Ridha: Yup.. semasa hayat nabi-nabi terdahulu lagi dah wujud konspirasi..

    Faris: Betul2.. Kita kena kuatkan iman

    Miss Story: Tak payah la pakai kalo rasa jahat hehe :)

    ReplyDelete
  19. The recommendations you discussed here are really useful. It absolutely was such a fun surprise to have that awaiting me after i woke up to find this event. Thank you very much for the tip!
    My website is about [url=http://goodstockstoinvestin.blogspot.com]Good stocks to invest in[/url]

    ReplyDelete
  20. dapat pun ambil url gmbr2 dia ne.. hahaha bandwitdh apa la ko pakai ne.. teda2 ba.. - L@sErHaNd

    ReplyDelete
  21. @SiLabiLabi hehe. saje je nak perli pembaca-pembaca yang taksub sangat dengan Freemason.. bersederhanalah dalam semua perkara ya =)

    ReplyDelete
  22. analisis bodoh.. mengarut pasal duit RM tu.. xnampak kaitan pun. sb taksub.. asal boleh je ckp sume freemason. Freemason punya simbol biasanya jelas even tersembunyi.. sama mcm illuminati. xde la mcm tu..

    ReplyDelete

Perhatian, segala entri dan 80 peratus daripada gambar-gambar yang terkandung di dalam blog ini adalah hasil dari rekaan dan idea My Cahaya Post. Gambar-gambar yang terkandung di dalam blog ini mempunyai bandwidth-nya yang tersendiri dan menyebabkan anda tidak boleh sesekali mengambil URL gambar-gambar tersebut. Jika anda ingin berbuat demikian, sila download gambar-gambar yang anda mahu dan upload semula di dalam blog anda. Selepas anda berbuat demikian, sila inform saya melalui ruangan komen, facebook page, email mahupun shoutbox. Sekian, terima kasih.

Bilangan Pelawat

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Entri Terlaris