Saturday, 18 February 2012

Sang Raja Celaka Buat Umat Akhir Zaman!


Sang Raja Celaka Buat Umat Akhir Zaman!


عن رسول الله (ص):
(يحكم الحجاز رجل اسمه اسم حيوان ، إذا رأيته حسبت في عينه الحول من البعيد ، وإذا اقتربت منه لاترى في عينه شيئاً ، يخلفه أخ له اسمه عبدالله. ويل لشيعتنا منه ، أعادها ثلاثاً ؛ بشروني بموته أبشركم بظهور الحجة )
مئتان وخمسون علامة: 122

Akan diperintah tanah Hijaz (Saudi) oleh seorang lelaki bernama haiwan, jika kamu melihatnya dari jauh, kamu mengira matanya kuyu, jika kamu dekatinya kamu tidak lihat ada sebarang masalah pada matanya. Dia kelak akan digantikan oleh abangnya bernama Abdullah. Celakalah sesiapa yang menjadi pengikutnya! - diulanginya 3 kali - Berikan khabar gembira kepadaku tentang kematiannya, dan aku akan memberi tahu kamu khabar gembira tentang munculnya hujjah (Imam Mahdi).

Sedia kita maklum bahawa Raja Abdullah sekarang ini adalah raja yang menggantikan Fahd, makna Fahd adalah nama seekor haiwan iaitu harimau kumbang. Lihatlah buktinya disini:

Makna nama 'Fahd' (sila klik)

Raja Abdullah Berjabat Mesra Dengan Hillary Clinton

Rasulullah telah memberi amaran kepada umat akhir zaman telah munculnya raja tersebut dan kita dapat lihat sendiri bagaimana mereka memperdaya umat Islam dengan menganggap merekalah pemimpin Islam yang sebenar padahal kehidupan sebenar keluarga mereka membayangkan sebaliknya. Keluarga diraja ini memiliki bank riba terbesar di dunia Citigroup hinggalah Walt Disney. Putera Al-Waleed bin Talal tidak membenarkan wanita menutup aurat berada dalam pejabatnya, bahkan mereka mendapatkan segala kemewahan tanpa mengira halal haram dan berfoya-foya di pusat-pusat perjudian terkemuka dunia.

Mereka mendakwa kononnya membantu Islam tetapi mereka bersama-sama Yahudi merosakan akal fikiran dan cara hidup umat Islam. Tetapi amat malang apabila ulamak mereka sibuk dengan perkara remeh temeh tetapi sengaja membiarkan maksiat dikalangan pemerintah mereka berleluasa.


Bukti Video:







Sekian Terima Kasih

Anwar Suran Post - Feb 2012

Share:

5 comments:

  1. entri yg menarik.Dedahkn lg hadis2 nabi dan bukti2nya.Biar smue org tau kebenarn dan kepalsuan.

    xsabar menunggu ktibaan imam mahdi

    ReplyDelete
  2. @Anonymous Thanks a lot.. rasanya Anon better daftar akaun kat google la lepas tu letak picture profile ya. Barulah menyerlah komen-komen kamu =)

    ReplyDelete
  3. kalau lah mereka mempunyai keimanan yang kukuh dan tidak dihambakan oleh yahudi..betapa untungnya umat islam jikalau mereka memperjuangkan islam dengan harta mereka..Tak sabar untuk Nabi Isa turun dan Hapuskan sampah2 ini dari tanah Arab

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum.. saya ambil videos di entri ni k.. thanks :) nice blog ..

    ReplyDelete
  5. aku sokong...bila Iraq kena serang,apa yang diorang buat?Dari bagi laluan untuk tentera US bergerak kat perairan diorang.Bila Palestine kena serang,apa yang diorang buat?Buat BODOH.Bila Syria kena serang,apa diorang buat?Buat BODOH.Bila Iran ada propaganda dengan US dan Israel,apa diorang buat?mengutuk Iran sebab membina plan nuclear..bangang Raja Arab Saudi ni...

    ReplyDelete

Perhatian, segala entri dan 80 peratus daripada gambar-gambar yang terkandung di dalam blog ini adalah hasil dari rekaan dan idea My Cahaya Post. Gambar-gambar yang terkandung di dalam blog ini mempunyai bandwidth-nya yang tersendiri dan menyebabkan anda tidak boleh sesekali mengambil URL gambar-gambar tersebut. Jika anda ingin berbuat demikian, sila download gambar-gambar yang anda mahu dan upload semula di dalam blog anda. Selepas anda berbuat demikian, sila inform saya melalui ruangan komen, facebook page, email mahupun shoutbox. Sekian, terima kasih.

Bilangan Pelawat

Entri Terlaris

Hantarkan Email Anda