Friday 17 February 2012

Bukti Artis Serahkan Jiwa Kepada Syaitan


Bukti Artis Serahkan Jiwanya Kepada Syaitan


Dahulu Teori Konspirasi hanya dianggap bualan dan penyakit orang-orang yang aneh. Sekarang ini apa yang terdapat pada Teori konspirasi diangkat ke permukaan pada acara TV, wawancara dengan artis. Teori konspirasi menandai artis-artis terkenal yang terlibat dan masuk dalam anggota Illuminati. Illuminati adalah kumpulan orang-orang yang bukan hanya menyembah SYAITAN, tetapi juga menguasai industri muzik. Dan menentukan artis mana yang masuk ke tangga lagu tertentu, tentunya artis-artis yang membawa pesan mereka kepada massa, untuk merubah massa secara perlahan seperti mereka.

Hanya sedikit artis Illuminati yang berani terang-terangan mengatakan: SAYA PENYEMBAH SYAITAN. Kebanyakan artis illuminati telah menyerahkan jiwanya kepada Syaitan untuk mendapatkan kebenaran dari industri hiburan Hollywood. Dan mereka menyampaikan kehidupan spiritualitasnya dalam bentuk lirik lagu.

Lady Gaga adalah salah satu artis yang langsung ditandai bahawa ia termasuk dalam artis illuminati sejak pertama kali penampilannya. Rihanna dalam 4 tahun ini juga dimasukkan ke dalam artis illuminati, yang nyata nampak jelas pada lagunya Umbrella dan Disturbia.

Tetapi kesulitan para penganut teori konspirasi menjadi berkurang, semenjak para artis mulai terang-terangan menyatakan bahawa DIRInya menjual JIWA kepada SYAITAN. Berikut ini adalah video berdurasi pendek pengakuan para artis yang telah menjual jiwa mereka kepada syaitan:



KANYE WEST


Di depan peminatnya, Kanye West mengatakan: (terjemahan) “Aku menjual JIWAku kepada SYAITAN. Aku tahu ini adalah perjanjian yang aneh. Setidaknya, aku mendapatkan beberapa “mainan" dan "kesenangan".



KATY PERRY


Terjemahan bahasa melayu: Sewaktu sesi wawancara, Katy Perry berkata : ”Ketika diperkenalkan pada industri muzik, usiaku masih 15 tahun. Aku berjanji akan menjadi nominasi Amy Grant, tetapi kelihatannya tidak berjalan dengan baik. Jadi, Aku menjual JIWAku kepada SYAITAN..”


RIHANNA


Ketika Angie Martinez melakukan wawancara dengan Rihanna, Angie bertanya : kenapa kamu (Rihanna) menutupi salah satu mata kamu. Dan Rihanna berkata: Kerana aku adalah PENYEMBAH SYAITAN seperti yang kamu katakan.


BOB DYLAN


Dalam video wawancara ini, Bob Dylan mengatakan ia telah melakukan jual beli dengan SYAITAN. Ketika ditanya apa yang ia beli, Bob Dylan menjawab: "Agak aneh, aku yang sekarang". "Apakah ini berharga?" Bob menjawab: ”Setidaknya, untuk dunia yang dapat kita lihat sekarang.”


EMINEM


Di lagunya berjudul : Say Goodbye Hollywood, Eminem mengatakan penyesalannya masuk dalam industri muzik Hollywood, tetapi Ia telah menukar jiwanya kepada Syaitan untuk ketenangannya dan Ia tidak dapat mendapatkan jiwanya kembali.

[Verse 3]

……………..

It’s like the boy in the bubble, who never could adapt, i’m trapped
If I could go back, I never woulda rapped
I sold my soul to the DEVIL, i’ll never get it back
(Aku menjual jiwaku kepada syaitan, aku tidak akan mendapatkan -jiwaku- kembali)
I just wanna leave this game with level head intact


JAY-Z


Jay-Z menjelaskan bahawa orang-orang sangat aneh dalam menilainya, kerana ia memang merencanakan sejak awal mula bersama dengan “Rainman” (sebutan khusus bagi dia untuk devil).


SNOOP DOG

Dalam lagunya berjudul: Murder Was The Case, Dia bercerita ketika dalam keadaan sekarat (susah), ia bertemu dengan SYAITAN dan dari sana ia menukar jiwanya dengan kehidupan dunia yang lebih baik.

[Verse One:]
As I look up at the sky
My mind starts trippin, a tear drops my eye
My body temperature falls
I’m shakin and they breakin tryin to save the Dogg
Pumpin on my chest and I’m screamin
I stop breathin, damn I see DEMONS
Dear God, I wonder can ya save me
I can’t die Boo-Boo’s bout to have my baby
I think it’s too late for prayin, hold up
A voice spoke to me and it slowly started sayin
“Bring your lifestyle to me I’ll make it better”
How long will I live?
“Eternal life and forever”
And will I be, the G that I was?
“I’ll make your life better than you can imagine or even dreamed of
So relax your SOUL, let me take control
Close your eyes my son”
My eyes are closed

Barang siapa yang menghendaki keuntungan di akhirat akan Kami tambah keuntungan itu baginya dan barang siapa yang menghendaki keuntungan di dunia Kami berikan kepadanya sebagian dari keuntungan dunia dan tidak ada baginya suatu bahagian pun di akhirat
(QS. 42 Asy Syuura ayat 20)


Sekian Terima Kasih

Anwar Suran Post – Feb 2012

Share:

10 comments:

  1. Assalamualaikum admin.. tumpang tanya.. iluminati = Freemason ke?

    ReplyDelete
  2. @beE_ChaN Kedua-duanya pertubuhan yang berbeza tetapi misi, logo dan ideologinya sama iaitu nak menghapuskan agama yang sedia ada sekarang ini lebih-lebih lagi Kristian dan Islam dan digantikan dengan agama yang baru, pemerintahan baru, bangsa baru, dan juga tuhan yang baru iaitu tuhan yang boleh dilihat (bukan patung dan bukan ghaib). Tetapi misi mereka berjalan dengan sangat perlahan dan secara slow-slow terserap dalam lubuk hati manusia. Lihatlah bertapa ramainya manusia sudah ragu-ragu akan kewujudan tuhan dan menjadikan agama itu sebagai adat dan bukan lagi sebagai pegangan tetap... misi mereka adalah:

    1- Menjadikan manusia ragu-ragu terhadap agama
    2- Membebaskan pergaulan manusia dan menghapuskan adat
    3- Menghapuskan agama setelah manusia ragu-ragu
    4- Mewujudkan agama dan bangsa yang baru
    5- Turunnya Dajjal dan itulah tuhan agama baru

    Mereka akan hapuskan golongan Kristian dulu sebelum Islam sebab umat Islam amat sukar untuk dipengaruhi, kerana umat Islam mudah sangat bertaubat dan tersedar dari kesalahan. Lagipun orang Kristian menyembah Nabi Isa A.S dan apabila Nabi Isa turun ke bumi maka sudah tentu orang Kristian akan memeluk agama Islam dan Nabi Isa membunuh Dajjal, sebab itulah Illuminati dan Freemason akan memusnahkan agama Kristian dahulu secara TOTAL!

    Itu sahaja yang saya mampu terangkan. Ke nak saya buat satu entri khas untuk ini? Rasanya tak perlukan? Kalau salah minta betulkan :)

    ReplyDelete
  3. Nice blog, but i can't understand your language (indonesia, bahasa melayu). I have used google translate, but the language become crazy! I think, u might better write ur articles in English. That is good 4 u.

    ReplyDelete
  4. saya pun tak pasti.. tapi yg pastinya freemason n iluminati ni nak hapuskan islam..n dah dgr macam2 pasal freemason kat malaysia ni.. cuma tak tau sejauh mana diorg berkembang di malaysia..Menakutkan laa..

    ReplyDelete
  5. @Kaiidin U can use this: http://www.citcat.com

    @beE_ChaN Illuminati dan Freemason ni dah lama dah bertapak kat Malaysia nie... sejak zaman pemerintahan British lagi, Francis Light yang menjajah Pulau Pinang tu anggota Freemason la.. sebab tu nagara kita mengamalkan konsep kapitalisme dan tak guna sistem islam 100% seperti amalan riba macam makan nasi lemak, hudud dipermainkan dan macam-macam lagi la.. buka mata ya, jangan bukak surat khabar yang tak sepatutnya dibaca :)

    ReplyDelete
  6. amalan riba macam makan nasi lemak? (curious)

    ReplyDelete
  7. @Razil Tahir Lady gaga saya dah nyatakan pada perenggan bahagian ke-3. Lady gaga tak perlu video bukti, setiap videonya kita boleh nampak dia sesat.

    @beE_ChaN Amalan riba kat Malaysia nie dah macam takder apa-apa... rileks jer peniaga-peniaga, bank-bank buat bunga sana, buat bunga sini. Dia ingat riba tu nasi lemak ke apa... :)

    ReplyDelete
  8. ouuhh...baru faham...byk dah riba kat malaysia skarang..entahla....

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum
    just nak clarify, bukankah SNOOP DOG dh memeluk ISLAM?

    ReplyDelete

Perhatian, segala entri dan 80 peratus daripada gambar-gambar yang terkandung di dalam blog ini adalah hasil dari rekaan dan idea My Cahaya Post. Gambar-gambar yang terkandung di dalam blog ini mempunyai bandwidth-nya yang tersendiri dan menyebabkan anda tidak boleh sesekali mengambil URL gambar-gambar tersebut. Jika anda ingin berbuat demikian, sila download gambar-gambar yang anda mahu dan upload semula di dalam blog anda. Selepas anda berbuat demikian, sila inform saya melalui ruangan komen, facebook page, email mahupun shoutbox. Sekian, terima kasih.

Bilangan Pelawat

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Entri Terlaris